Marketingová konferencia o tvorení osobnej značky
Pred pár mesiacmi som sa zúčastnil konferencie zameranej na marketing a budovanie osobnej značky. Viedol ju medzinárodný speaker John Lee, zakladateľ Wealth Dragons Group, mentor a autor mnohých úspešných celosvetových projektov ako podnikať prostredníctvom internetu, v spolupráci s Akadémiou Andyho Winsona.
Víziou konferencie bolo hlavne predstavenie rôznych nástrojov marketingu na internete spojených s budovaním svojej značky. John Lee, ako skúsený zahraničný mentor, v spolupráci s Andym Winsonom nám poskytol mnoho informácií a vedomostí z praxe zameraných na marketing a tvorbu osobnej značky na internete.
V nasledovnej schéme by som zhrnul hlavnú ideu z tejto prednášky:
L-earn (učiť sa)
E-dducate (vzdelávať sa)
A-pply (aplikovať)
R-eppeat (opakovať)
N-ow (teraz)
Úspešný človek bude ten, kto sa bude riadiť touto schémou. Neznamená to, že ak sa niečo naučíme a použijeme to raz v praxi, že tým to končí. Dôležité je sa neustále vzdelávať a aplikovať poznatky do praxe ihneď, nečakať na správny čas, pretože len prax, skúsenosti a chyby nás naučia najviac.
Mnohé z poskytnutých rád som už aplikoval v praxi a ešte veľa projektov už máme rozpracovaných.
Konferencie, semináre a work-shopy podobného druhu budem absolvovať aj v budúcnosti, keďže praktické rady od mentorov z praxe beriem ako investíciu do môjho vzdelania.