Konferencia správnej telefonickej komunikácie
Pravidlá správneho telefonovania nám odprezentovala spoločnosť Crystal call - technologicky najvyspelejšie a najväčšie komerčné call centrum na Slovensku.
Telefonovanie je v dnešnej dobe stále potrebné aj pre našu profesiu a práve preto sa vzdelávame aj v tejto oblasti.
Preto sme na túto tému oslovili odborníkov v danej oblasti a to spoločnosť Crystal call (technologicky najvyspelejšie a najväčšie komerčné call centrum na Slovensku), ktorí s nami počas celého dňa trénovali odpovede na otázky:
- ako správne viesť telefonát,
- aké sú pravidlá pri telefonovaní,
- aká je správna komunikácia pri telefonickom rozhovore.
Spoločnosť Crystal call je nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti consultingu a outsourcingu služieb komplexných multikanálových call centier od roku 2004. Zabezpečujú kompletné služby multijazyčného call centra s prevádzkou 24/7. Majú 551 operátorských miest, viac ako 600 zamestnancov, 10 prevádzok v Európe a viac ako 47 miliónov potenciálnych zákazníkov.
Práve pre ich odbornosť a históriu sme ich kontaktovali, aby aj naše skills v oblasti telefonovania napredovali a boli sme v akejkoľvek komunikácii profesionálnejší.
Odkaz na záver, ktorý nám zdôrazňovali a s ktorým sa stotožňujeme aj my v našej profesii znie:
„Príprava je priekopníkom úspechu.“